Monday, May 3, 2010

PESTA BOLA PASTI PERAK 2010



PESTA BOLA PASTI PERAK 2010.

2 April 2010- Pertandingan Bola Sepak dan Bola Jaring Peringkat Negeri Perak 2010 yang dilaksanakan di Gelanggang Futsal MP3 manjung telah berlangsung dengan jayanya. Hampir semua PASTI kawasan menghantar pasukan Bola Sepak dan Bola Jaring dalam Pertandingan pada tahun ini.
Kehebatan pasukan-pasukan pada tahun ini diakui ramai pihak apabila pertandingan yang dilaksanakan dengan perlawanan yang sengit dan bertenaga dari setiap pasukan yang bertanding.
Alhamdulillah, pada tahun ini, usaha bersungguh-sungguh dari PASTI kawasan Taiping melatih pasukan Bola Sepak dan Bola Jaring membuahkan hasil apabila PASTI Taiping berjaya mendapat Johan dalam pertandingan Bola Sepak dan mendapat tempat ke-3 dalam pertandingan Bola Jaring.
Pasukan Bola Sepak PASTI Taiping akan mewakili negeri Perak bagi pertandingan peringkat Kebangsaan yang akan diadakan di Pulau Pinang pada 27 Jun 2010.
Perbincangan antara AJK PASTI Taiping telah bersepakat untuk melatih pasukan Bola Sepak dengan bersungguh-sungguh dengan harapan mendapat kedudukan terbaik dalam peringkat kebangsaan. Sokongan dari AJK, Guru dan khususnya Ibubapa dan penjaga menjadi pemangkin dalam kejayaan ini. Insya Allah

0 comments:

Post a Comment